System Zarządzania Jakością

Ankieta satysfakcji klienta

Data publikacji 16.08.2017

W trosce o polepszenie współpracy i podnoszenie jakości usług corocznie realizujemy badania ankietowe oceniające poziom satysfakcji naszych klientów. Pytamy Państwa o ocenę jakości wykonywanych ekspertyz (terminowość, czytelność i przejrzystość opinii, wiedza i kompetencje pracowników, dostępność informacji o usługach świadczonych przez LK) oraz poziomu obsługi klienta (udzielanie informacji i wyjaśnień, łatwość komunikacji, zaangażowanie w pomoc i rozwiązywanie problemów, kultura osobista pracowników). Dokładamy wszelkich starań aby doskonalić te obszary naszej działalności i zachęcić do dalszej współpracy.

Wyniki ankietowania omawiane są na corocznym Przeglądzie zarządzania, w którym uczestniczy Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie oraz całe kierownictwo Laboratorium.

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w tegorocznym ankietowaniu i zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnych edycjach

Jednocześnie informujemy, że ankietę można wypełnić w sekretariacie Laboratorium.

Powrót na górę strony